Ana Sayfa / Videolar / Yarışma Videoları / 2009 M.E.B Yalova Grup – Şişli Hem

2009 M.E.B Yalova Grup – Şişli Hem

2009 M.E.B Yalova Grup Yarışması stilize birincisi Şişli İMKB Halk Eğitim Merkezi – İzmir Yöresi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mjk5tUTvj04[/youtube]

Grup yarışmaları videoları için tıklayınız..

Eğer video çalışmıyorsa veya yazıyla ilgili şikayetiniz varsa buraya tıklayarak bize bildirebilirsiniz.

Buna da bak

2016 THOF İstanbul – HOYAT GSK Büyükler

2016 THOF İstanbul İl Yarışması Geleneksel Düzenlemesiz Dal Büyükler Kategorisi İkincisi HOYAT Gençlik ve Spor …

  • saygın34

    şilinin yaptığı solya bak müzk soğukkuyu oynadığı oyun feracem bide bunlara 91 veriolar

  • ufuk

    zaten belliymiş 1. olacakları. her zamanki gibi kulis dönüyor yine. haketmeyenler hep finale kalıyor. şişlide bariz hata vardı. solosu zaten berbattı yani.

  • saygın34

    nasıl bir tavır dır bu böle hakemşn ben izliom izledikçe gülesm gelio solocu deil ayyas mübarek

  • izmirli

    arkadaşım önce soğuk kuyunun özelliğini öğrenin ondan sonra yorum yapın soğuk kuyu bir efenin sarhoşken oynadığı bir oyundur ve bu oyunda sertlik değil sadelik vardır

  • emre_bel

    izmirlinin yorumunun aynısını yazıcaktım ama sözlerime tercüman oldu.. bence bu solo süper olmus.. sarhos efe havasını vermiş.. önce tüm ekibi sonra soloyu kutluorum.. sağlam ekip olmus.. tebrikler..

  • donukefe

    şişlinin solosu benim oyunun hikayesini benden daha iyi bilecek değilsin sanırım saygın34 lakaplı arkadaşım.Hani beğenmemiş olabilirsin ama bir sarhoşun oyunu bu hani onuda geçtim ben nasıl kendime yakıştırıyosam öyle oynuyorum adı üzerinde solo.

    saygılar…

  • saygın34

    soğukkuyu bilioz bizde ama soğukkuyuda böle bi tavır yok o tavır feracemde vardır sarhos tavırı feracemde vardır

  • saygın34

    siz şişliden önceki ekiplerin sololarını izleninz mi şişlinin solosuna bin basar gercek soğukkuyu izlmeke isteyenler 2006 efe solo yazıp izleseinler

  • izmirli

    arkadaşım asıl 2006 efe solo diye izletmeye çalıştığın solonun soğuk kuyuyla alakası yok

  • eser

    ya kim neyi tartışıyor anlamıyorum ya… birilerini karalayacağınıza kendinizi geliştirin,bilgilenin… uygar kardeşim yaptı soloyu mükemmelde oynadı..ekip bi ekip olduğunun havasını verdi izleyiciye 10 dk 30 sn oyun oynadı 16 çiftle… var mı buna yaklaşan ekip ..çizgilerde süper olmuşş. bu arada hakemler için istediğini düşünebilirsiniz fakat ekipte oynayanlara hiç bişi söleme hakkı yok kimsenin çünkü ortada emek var hiç bir halkoyuncu kardeşim bunu yapmamalı… saygılar herkese

  • donukefe

    peki saygın34 arkadaşım sen nasıl biliyosan öyle devam et ben yaklaşık 5 yıldır bu oyunu oynuyorum yani 2006 dan öncede vardım hala da varım.

    saygılar…

  • saygın34

    bnde 8 yıldır oynıom 2006 dan önce bnde vardım

  • saygın34

    bingül erdemin soğukkyu yu da izleyn 2006 dakini bakem böle sarhoşluk var mı

  • donukefe

    bingül erdemde oynayan arkadaşıma soğukkuyuyu ben gösterdim zaten daha sonrasında bu şekilde değiştirdim bu konuyu uzatmıyorum herkesin fikrine saygı duyuyorum

  • sarı efe 28

    evet eser kardeşim cok haklısın ekibi iyi gören sataşcak yer bulmadı soloya laf atmaya başladı kim oynadı 10 dk 30 sn ye 32 kişi birden kimse lütfen kişilere saldırı yapmayalım adı üstünde solo tek kişinin oynadığı bir oyun isteyen isteği gibi oynar

    saygılar

  • MorCepken

    eser’ katılıyorum 10 dk 30 sn ve 32 kisi oynayan ekip varmıydı? onu sole sen ilk önce bide neden yoktu bole bi ekip,cıkmamıstı cevabını kendiniz bulun.izmirli’nin oyun hakkında verdigi bilgi tamamen dogrudur.ben 10 senedir zeybek oynuyorum ve ben o yörenin insanıyım arkadasın gayet güzel bir tavır sergileyerek oynadıgına inanıyorum eksik bilgilerinizle milletin kafasını bulandırmayın.he bide bariz hata demek ekibin sonuncu olması anlamına gelmiyo bunun cesitli hesaplamaları var ama tertemiz cizgi yapmıslar cocuklar helal olsun… bir kulis dönse sacma saban bulgar muzikleriyle oynayan üsküp birinci oluyodu hbrin olsun bu arada şişli halk eğitim 91,80 aldı 2 puan fark var arada artık baska sey konusmanın bi anlamı yoq herkese saygılar…

  • malibu41

    şişli hem..tebrik ediorum..tawırlarıyla oyun güçleriyle mükemellerdi,başta cihan hoca olmak üzere tüm ekibin yüreğine sağlık;)başarılar

  • Okan

    Arkadaşlar öncelikle Bakırköy Halk egitim Danscısı olarak Şişli Halk Egitimdeki danscı arkadaşlarımızı kutluyorum 1.haklarıydı anaların ak sütü gibi helal olsun.Morçepken arkadaşım osaçma sapan bulgar müzikleriyle oyanan ekibin bir parçası olarak üskübün nerde kulis yaptıgını duydunuz o begenmediginiz ekip 8.10 dk hiç bir yerde durmadan efor sarfediyor lütfen yorum yaparken verilen emekleri bir cırpıda heba etmeyin biz bakırköy olarak kulis yapamaya ihtiyacımız yok ve nasıl yapıldıgını da bılmeyız şişli halk egi.danscı arkadaşlarıma finalde başarılar diliyorum son olarakda şişlinin puanı 91 tam puan morcepken bey yani fark 2 degil 1,2 saygılar

  • MorCepken

    arkadaşım bende sizi kutluyorum ben dışarıdan bakan ve izleyici duygularımla sizi yorumluyorum. izmir yöresini yorumlarken tamamen kendi bilgilerim ışığında yorumlar yaptım ve bu yorumların hepsinde haklı olduğumu düşünüyorum… ama sizin yörenizle ilgili yorumları kendi düşüncelerimle değil üsküp yöresini iyi bilen o yöreye hakim herkesin tanıdığı hoca arkadaşımdan duydum ve onunda haklılığını burada yansıttım… kulis dediğin şey dışarıda dolaşan dedikodulardır bence hiç böle birşey yoktu bu yarışmalarda… “bi kulis dönse üsküp 1. olur” derken benimde dışarıdan duyduyğum kadar olacak şey buydu ama bi kulis olmamış demekki herkes hakettiği puanı aldı vesizinde ayağınıza sağlık ve bulgar müziğiyle oynamanız sizin suçunuz değil tabiki… puan da site sahibi arkadaşın bi hatası.canlı canlı izledim, dinledim ve şu an arkadaşları arayıp bilgi aldım.puan 91.80. belki site sahibi arkadaş da yakında düzeltmeyi yapcaktır. tüm halkoyuncu arkadaşları tekrar tebrik ediyorum. herkesin ayağına sağlık. saygılar

  • asi potur

    yaaa beyler zevkini çıkarın
    adam çıktı solosunu yaptı alkış kıyamet kopardı
    saygı duyun biraz
    bükemediğin eli öpeceksin öpmeyi bilirsen bükülmessin…

  • Yarışmayı bende izledim ve direk not aldım.. Benim gibi yanımda izleyen insanlara da sordum puanı.. 91 tam olarak duyduk biz..

  • Zeybekgüzeli

    kimsenin hakkının yendiği falan yok …jürilerinde adil davrandığını düşünüyorumm…bir şişli imkb hem oyuncusu olarak yarışmada emek sarfeden yarışmacı ve eğitmenlerini tebrik ederim…ekibimizin solistinin hakkını vererek oynadığını düşünüyorum onu ayrıca tebrik ederimm..yarışmada şişli imkb hem gibi eip yoktu herkes bunun farkında farkında olmayanlarda olsunlar artık herkes hakettiğini aldı ve yarışmadan ayrıldı..her ekipte bi emek var önce emeğe saygı duyalım lütfen..finalde 1.olan ekiplere başarılar..

  • Battalefe

    arkadaşlar bende bir şişli imkb oyuncusu olarak ekibimi kutluyorum hakkını vererek oynamış eger bizden daha ii bi ekip olsaydı bizi geçerdi zaten soloya gelince solo zaten denildigi gibi bir sarhoşun oynadıgı oyundur bunuda solist arkadaşımız hakkını vererek oynadı en nihayetinde üstün den bir hafta geçmiş bir olayı uzatmanın bir manası yok artık insanlar şunu kafalarından atsınlar bu en nihayeinde bi yarışmadır ve burda 1. olmakda var sonuncu olmakda var.Yarışma salonun içinde kalmışdır.Bütün yarışmacı ekipleri tebrik ederim.Ve son olarak finaldeki bütün ekiplerede başarılar dilerim.

    saygılarımla….

  • E..F..E

    ya yine kendini bilmeyen boş boş insanlar konuşuyo her yarışmadan sonra ekiplere olan şwyler bunlar…bu insanlar bişeyleri hazmademeyen insanlar bunca laf sölüyolar ama ekipleride ağızları açık izliyolar…şişli hem muhteşemdi…bakırköy de çok iyiydi çok zor bir oyunu o kadar uzun bir sürede büyük bir efor sarfederek oynamaları bıle tebrık etmeye değer…ama tabiki şişli hem başkaydı…soloya gelince ben solocu arkadaşı senelerdir izliyorum ve herkez soğukkuyu böle oynanır derken siz nesiniz böle oynanmaz diyosunuz…tüm izmirliler bu solodan gayet memnun kardeşim sen takma kafana her zamanki gibi yine layıkıyla oynadın…diğer arkadaşların yaptığı boş laf…tekrar şişli hem ve bakırköy ü tebrik ediyorum…=)

  • E..F..E

    saygın bey 8 yıldır oynuyomuşsun ama hiç bişey bilmiyomuşsun…soğukkuyu budur feracem falan ne alaka yani saçmalık bu…8 yıl da oynasan 10 yıl da oynasan oynamak farklı bilmek farklı bişey

  • kmk

    şişli hemdeki oyunculardan bi konuda yardımcı olmalarını isteyecektim solodan sonra oynanan oyunun ismini öğrenebilirmiyim şimdiden finalde şişlili arkadaşlara başarılar diliyorum

  • E..F..E

    bu ekibe laf söleyeni allah çarpar valla…kardeşim eller kollar kafalar parmaklar kızların kalçası bile aynı derecede aynı yöne gidiyo…çizgiler desen muhteşem hiç bir hata yok büyülendim…helal olsun helal olsun helal olsun….=)

  • hakaniu84

    1. olan arkadaşları canı gönülden tebrik ediyorum ve solonunda şimdiye kadar izlediğim sololar arasında ilk 3 e girdiğini söylemek istiyorum. Arkadaşlar oyun efenin sarhoşken oynadığı bi oyunsa ve solo oynanıyorsa solistin kendinden kattıklarına yanlış diyemezsiniz. Uygarım yüreğine sağlık 10 numara olmuş . . .

  • sarı efe 28

    solodan sonra oynanan oyunun adı eski harmandalı

  • kmk

    tesekkür ederim sarı efe 28

  • matador

    vay vay vay ekibe bak be bana eski günleri hatırlattı valla helal olsun size çok güzel olmuş ellinize ayagınıza saglık

  • matador

    tıpkı dedemin öğrettiği gibi bi soğuk kuyu tebrikler solist kardeşim bütün oyunlar otantiğe yakın artık hic bir ekipte böyle otantik havası ve figürleri göremiyoruz malesef

  • matador

    ayrıca izmirli yede katılıyorum o oyunun soğuk kuyuyla alakası bile yoktu ben öle saçmalık görmedim yahu

  • matador

    benim bildiğim kadarıyla bakırköy h.e.m. nin kostümü bulgar kostümüydü bide ben üsküp yöresinin oyunlarının çökmeli zıplamalı falan oyunlarını biliyorum bu ekip çok sade olmuş arkadaşları tebrik ediyorum ama olmamış gerçekten bütün figürler aynı çizgi yok sıkıcı bi ekip yani

  • matador

    ya bide herkes istanbul kulisi calısıyo falan hep istanbul ekipleri 1 oluyo bu nasıl iş diyolar ya kardeşim hakedin de siz olun yav.adamlar calısıyo 10 numara oynuyo sonra yok kulis falan bunlar ayıp yani emeğe saygısızlık.istanbul ekiplerinin karşısında bi tane düzgün ekip yoktu kim olucaktı 1inci dandik tekirdağ ekiplarimi lütfen biraz görerek bilerek ve saygı duyarak konusalım.ben o ekiplere rakip olabilecek ekip göremedim kusura bakmayın

  • imdat töremen

    sayın matador arkadaşım senin bildiğin üsküp kostümü nasıl oluyo bilgi verirsen bizde dogru veya yanlışı anlarız.istersen elinde varsa resim veya görüntü eklede izliyelimm . oyunlar içinse 100 tane oyun sayarım sana ama ben bu yarışma için bu oyunları seçtim.sizler daha iyi kostüm ve ekipler yapın bizde izleyelim takdir edelim. saygılar dilerimm.

  • Okan

    matador arkadasım sen hayatında ya üsküp izlemedin yada sırf yorum yazmak için böyle bir yorum yazdın bakırköy h.e.m köstümü bire bir üsküp köstümüdür.Bugüne kadar cıkan bütün üsküp ekipleriylede kıyafetleri bire bir aynıdır.Oyunlara gelince sen oyun dagarcıgın bıraz kıt galiba çökmeli zıplamalı oyun dedigin oyunun ismi show oyunu üsküp sadece showdan ibaret bir yöre degil bu kültürde 1000 lerce oyun var otantigide var düzenlemeleside var çizgilere gelince eger yalovada izledigin ekibin çizgileri cok sade olmus dıyorsan benım sana dıye bilecek bir sözüm yok ya izlerken gözlerini kapattın yada algılama bıraz gec işliyor sende tekrar izlemini tavsiye ederim saygılar

  • Yeliz

    Matador arkadaşım yanılıyorsun bakırköy kıyafetleri üsküp yöresi kıyafetleriydi daha önce hiç üsküp yöresi izlememişsin galiba yada biz tekirdağ yöresini oynuyoruz il yarışmalarında tek farklı köstümlü olan bizleriz belki bakırköy de sana öyle geldi … üstelik video açılırken istanbuldan birisi senin gibi kocaeli, tekirdağ , edirne , kırklareli ekibleri için bir kelime kullanmış finale yeri keşke ile yakın olsada sizi izlemek için gelmek isterim o gözyaşlarınızı çok görmek isterim çünkü sizden daha iyi ekipler var … Üstelik ne tekirdağına nede diğer illerdeki ekiblere dandik diyemezsin.

  • donukefe

    arkadaşlar her yörenin oyunu,kostümü ve müziği farklı olduğu için görsel ve müziksel olarak herkes istediği yorumu yapabilir ve eleştiri getirebilir buna bu kadar sert cevaplar vererek ortamı germeye gerek yok.Her eleştiri dikkate alınmalı arada gerçeklik payıda olabilir.Benim ve ekibimin bu zamana kadar boynu hiçbir zaman eğilmedi Yeliz arkadaşım iyide olsak kötüde olsak hep başımız dikti ve dik kalacak.Finaller bittiğinde senide aramızda görmek isteriz.Bakırköy hem ekibini tebrik ederim zor ve hareketli bir oyun oynadılar aynı zamanda hakkınıda verdiler ama bu bir yarışma ve tek kazanan olacaktı o da biz olduk.Herkese bundan sonraki yarışmalarında başarılar dilerim.

    saygılar…

  • matador

    ben oyunların seçimi konusunda eleştiri yaptım eleştiriye açık değilseniz bu işi yapmayın izleyenlere beğendirmek zevk vermek için yapılıyo bu iş en azından benım amacım o sizi bilemem.bu yüzden herkes beğenmek zorunda degıl istediği yorumuda yapar bende kendi fikirlerimi söylemek istedim.ayrıca bölgedeki tekirdağ ekipleri gerçekten kötüydü.bu benim fikrim sanane yeliz arkadasım.yorumlarıma deger verip okudugunuz ıcın tesekkurler.bende amacıma ulastım zaten.herkese basarılar dilerim.bide benim oynadığımıo ve finale cıktıgımı kim söyledi size yelız arkadasım merak ettim.

  • imdattöremen

    sayın matador arkadaşım .diye yazdığım yazıda üslüpumu bozmadan size elinizde üsküpe ait resim veya görüntü varsa siteye ekleyin izleyelim sizin bilgilerinizden faydalanalımm dedim .siz ise ben amacıma ulaştım filan lafları yazıyorsunuz amacınız ne sizin onu yazında anlayalım eleştiriye acık olun dediniz ,olmayacaksanız bu işi yapmayın dediniz .bulgar kostümü dediniz,oyunlar çökmeli zıplamalı dediniz eyvallah, senin bildiğini sanmıyorum ama sagda solda görmüş oldugun oyunlarıda ben yaptım. benden başkada yapan yokk.1978 den beri halada yapıyorum. Ben amaçıma ulaştım. sende begenmişsin yoksa buralara bu ekip hakkında yorum yapmazsın üsküp oyunları ,kostümleri zengindir, güzeldir arkadaşım bakınız millet üsküpden başka birşey konuşmuyo bu ekipe daha ne kadar çamur atacaksınız.hatalarımız olabilir bunu kabul ediyorum ama senin eleştirini asla ….saygılar sevgiler.

  • imdat töremen

    Bu son yazımdı herkese çalışmalarında başarılar dilerim.Saygılarımla

  • matador

    ya ben size üsküpten cok ıyı anlarım bılırım dıye bısey yazmadım hıc ilgimi ceken bi yörede degıl.sadece fikrimi soyledım elımde resım vıdeo falan yok olmasına gerekte yok kendı fıkrımı ıstedıgım gıbı soylerım bı belgeye dayandırmak zorunda degılım burası mahkeme degıl.konusmalarınıza dıkkat edın.ayrıca ben senın ekıbını begenmek zorunda hıc degılım begenmıs olsamda begenmedım derım bu sızı ılgılendırmez ki boyle bısey yok.sıze calısmalarınızda basarılar basarılarınızın devamını dılerım.baska yarısmalarda gorusmek uzere…

  • Yeliz

    “matador ve donukefe ” ikinizde beni yanlış anlamışsınız ilk önce matador ben sana ekibte oynuyorsun demedim oynayanlar için dedim yani bölgeyi kazananlar. iki tekirdağ ekiblerine kötü demen beni ilgilendiriyor çünkü ben de tekirdağ yöresini oynuyorum ha bende yorumumu yapayım sizde benim için iyi değildiniz zeybeği severim senin gibi dandik kelimesini asla kullanmam ya beğendim derim ya da beğenmedim …beğenmediğiminde nedenlerini söylerim imdat arkadaşımızın dediği gibi amacın neydi de amacına ulaştın donuk efe ben sadece gözyaşı dökeceksiniz dediğim ekin sizin için değildi. ha belki söyleyeceğim sözden hatırlarsın beni donuk efe çok dürüst birisine benziyorsun . diğer ekibler hakkında ağır eleştri , kırıcı söz duymadım yorumlarında seni kuleli asker lisesiyle kıyaslamam oyunun adı ve bana oyunun farklı gelmiş olması değildi bir duygu yaşatmaydı eminimki senin solonu beğenmeyenler soloda bir anlamlı duygu bulamadı efeler gibi değildin ama iyi birine benziyorsun insan kendini her geçen gün biraz daha geliştimeli ve geliştirmelisin ben senden küçüğüm küçüklerin büyüklerden öğrenecği şeyler vardır ama bazen büyüklerinde küçüklerden öğreneceği şeyler vardır … saygılar.

  • donukefe

    Yeliz arkadaşım öncelikle düşündüklerin için teşekkür ederim soloda anlaşılmayan bir yan var soğukkuyu ayyaş bir insanın oynadığı oyun o yüzden efelik sağlanamıyor.Alkollü bir insanın çakır keyifken oynadığı bir oyun düşünün eğlenir bu da öyle bir oyun diğer zeybek oyunlarına nazaran değişik bir hikayesi bulunuyor bu yüzden insanlar alıştığı görselliği değiştirmekte zorluk çekiyor.Bu söylediğim herkes için geçerli çünkü bende zorlandım.Dediğin gibi öğreneceğim ve öğreteceğim birçok şey var ama buların hepsi oynayarak ve oynadıktan sonra alacağın düzeyli eleştirilerle sağlanacak.Ben yine herkesin gireceği yarışmalarda başarılı olmasını diler ve artık herkesin düşman gibi birbirine saldırması yerine bulunduğumuz bölgeyi temsil edecek ekipleri her yarışmada ve her dalda desteklemesini isterim.

    saygılarımla…

  • Yeliz

    herkes senin benim gibi düşünse yarışmada istanbul ekipleri çokdu şişli hem ve bingül erdeme tezavrat yaptılar diğer ekiplere düşman gibi küçük düşürdüler diğer ekiplerde öyle yaptı kendi yöresini yüceltenlere soruyorum diyelimki bu yarışma bölge değilde türkiye finali birinciliği olsaydı miniklerde edirne küçklerde kocaeli gençlerde tekirdağ hem de siz 1 olsaydınız bizi başka yarışmaya yurtdışına göndericeklerdi diyelim peki orda tek ilden bir ekip gelmiş yarışmalarda birbirine çamur atan ekiplere kim tezavrat yapıcaktı final birincileri değil mi ? o yarışmada istanbullu tezavratçılar olmucaktı diğer ekiplerin tezavratçıları olmucaktı birde bunu düşünsünler… teşekkürler

  • matador

    yeliz arkadaşım liselerdeki tekirdağ ekiplerini izlemedinmi eger izlediysen bana katılmalısın büyüklerdede tefogame haric diger ekipler.ben tekirdağa karşı biri degilim bütün yöreleri cok severım ve oynarım senelerdir kırklarelı de oynuyorum.bilmeyen biri değilim yani.sende oynuyomusun yanı bılıyor olarak kabul edıyorum senı ozaman bana katılmalısın.

  • e.s.t.e

    donuk efe seni izledim süper oynadın tavrın bakışın herşey çok büyüleyiciydi…ekip zaten müthişti kızların yüzündeki o muhteşem gülüş…erkeklerın yuzundeki sertlik…takmayın siz hiç bişeyi ekibiniz her zaman muhteşem olmuştur zaten senelerdir izliyorum…çok çok çok tebrik ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum…=)

  • matador

    e.s.t.e haklısın bence gercekten iyiler soloya laf yok.daha ıyısını yapanda yok.istanbuldan boyle izmir ekibi butun zeybeklere kafa tutuyo gercekten super.

  • EFEM mert

    bende zeybek oynuyorum çanakkale yoresi yalovada oynadık ama sızın gibi oynayamayız siz bizden ustasımız istanbul fedarasyon yarısmasına bekleriz gelin
    yazan fefem mert yoruk ali

  • Yeliz

    matador ben tekirdağ lisesileri izlemedim gençler stilize yarışmada birzat oynuyorum tekirdağ eml halk oyunları ekibi biliyorum yarışmada kötüydük sizde şunu kafanıza girdirir bizim oynadığımız kırklareli yöresi değil tekirdağ yöresi nasıl ki izmir aydın benzer zeybek oynuyor kendi illerinin farklı oyunları var bizimde kırklareli ile aynı ama herkes bana siz kötü değildiniz ben kırklareli yöresini severim diyorlar biz tekirdağ yöresi oynuyoruz şikayette bulunmuşarki gelen seneye izmir ve istanbul ekipleri bir arada bölgede yarışabilirlermiş daha belli değilmiş inşallah öyle birşey olur diye ümit ediyorum yoksa bu gidişle karşılama ekipleri olmucak finallerde dediğim gibi inşallah olur zeybekle oynarsanız gerçek izmir lilerle izmir yöresiyle yarışcaksınız yada marmara yöresinde yaşıyorsnız karşılama oyunlarıyla geliceksiniz …

  • Yeliz

    bu arada istanbul ekiplerinin bizden iyi olmasının nedenini söyleyeyim çok çalışmışlar belli diyarbakır , artvin , ve başta zeybek olmak üzere hareketliliği pek yoktur . tekirdağ yöresi yorucu oyundur sen saat 10 dan 17 kadar zeybek çalıştır 10 20 prova alsalar yinede yorulmazlar hep olduğu yerde oynuyorlar aynen tekirdağ ekibini çalıştır 10 dk bir gösteri için 2,3 çalışmada bacaklarımızda hal kalmıoyr oyunda sürekli hareket halindeyiz bunları düşünerek konuşun

  • matador

    ya yeliz kardesım bısy bılmeden konusuyosun gıbıme gelıyo sen kac dakka oyun oynuyosun ve kac dakka kollarını yukarda tutuyosun da boyle bısey soyluyosun ben tekırdagda oynadım zeybekte emın ol hıc farkı yok.bı zeybek ekıbı ne kadar calısıyo daha dogrusu calısmak zorunda bılıyomusun.o karaografiyi oturtmak oyunları oturtmak falan.sende bunları bılerek konus.ustuste 2 zeybek provası al bakım anlarsın ozaman.tamam sızınde emegınıze saygı duyuyorum sonucta yaptıgımız ıs cok guzel kımı zaman yorucu sıkıcı zeybek mıs tekırdagmıs farketmıyo.amac aynı.ama ole dusunmem yanlıs

  • Yeliz

    beni böyle düşündürmeye siz zorluyorsunuz ben 10 dk oynuyorum 3,4 dk hariçinde kollarım yukarda birşey bilmeden konuşuyosunda deme bana .

  • matador

    ama yorumlarından o anlasılıyo neyapım.hala da ole konusuyosun.

  • matador

    hem kım senı neye zorluyo yahu.nıye zorlayalım senı senın dusuncenden bızene bızımkınden sanane dımı ama.

  • çarşı

    lay lay lay lay lay lay lay lay laaaaaaay ooooooooooooooo istanbul.istanbul bu işi biliyo kardeşim yani anlıyomusun hani adamlar yapıyo yani.semtin ekibi laf yok yani.mukemmel ekıp helal olsun kardeslerım.hepiniz akıllı olun adam olun lan…

  • Yeliz

    sen de çok konuşuyorsun senin yorumların üzerine ben yorum yazmaya başladım

  • cazgır efe

    arkadaşlar yorumlarınızı okudum zeybek hakkında yorum yapan arkadaş yani matador gerçekten çok haklı zeybek oynamak kolay iş değil yeliz seninde tahmini olarak konuştuğunu sanıyorum her türlü oyunun bi zorluğu vardır ama zeybekteki zorluk eleştirilemicek bişi bu arada matador msn adresini verebilirsen memnun olurum seninle tanışmak isterim

  • eser

    sen hayatında artvin oynadın mı yeliz hanım? artvini hareketliliği olmayan oyunların içine koyduğuna göre pek bi halkoyunları tecrüben ve bilgin yok ya da sana öyle artvin göstermişler ki sadece atabarını biliyosun. ilkokul çocuklarına onlar öğretiliyor çünkü… diyarbakır da oynadım izmir de oynadım kırklareli de oynadım tekirdağ da oynadım bitlis de oynadım emin ol hepsinede aynı derecede hakimim ve bence bu sitede en saçma yorumları sen yapıyorsun. kendini övmek istiyorsan öv ama başkasını kötülemeden ve bilmediğin hiçbirşey hakkında konuşmadan yoksa biri çıkar seni rezil eder

  • eser

    keşke burada 2002 artvin beşiktaş halk eğitimin türkiye finali videosu olsaydı o zaman bi izleseydin… istersen bi bak youtube da falan görürsün mutlaka. her yörenin ayrı zorluğu var kıyaslamak yanlış bence. hepsinide oynayıp keyif almak en güzeli hep birlikte inşallah bunu yakalarız…

  • agaya beleş

    ya burda konusanlar hayatında zeybek oynadımısmı ki böyle konuşuyolar…sek koş koş koş başka ne var sanki..iki göbek bir kalça…….aaaa ekip bitti…sen zeybege dil uzatırsan bende size uzatırım…şekil desen bir yay bir daire…eeeee bu mu yanii kardeşimmmm….

  • kürdo

    yaww ben anlamıyorum neden böyle şeyler söylüyorsunuz…siz zeybeği çok kolay sanıyorsunuzmu?..ama değil ben bir keresinde zeybek havası oynadım..çok zor gerçekten beşiktaşlı kardeşler de bu havanın hakkını vermiyorlar…trakya haası ile zeybek bir tutulamaz…yeliz bacım haksız yorumlarda bulunuyorsun bunları kıskançlıktan söylüyorsunmu galiba…

  • KÜRDO

    PARDON VERMIYORLAR DEMISIM…HAKKINI VERIYORLARR….DIYECEKTIM KUSURA KALMAYIN

  • Yeliz

    günlerdir internete girememiştim herkesten bin azar işitdiğimi görmek üzücü doğrusu” eser ” ben artvin yöresine sadece yorucu oyun değildir dedim oynamadım ama artvin yöresi ile videolar var elimde çok yorucu figürleri yok gibi. herkes bana zeybeği karaladığımı ima etmiş benim öyle bir niyetim yok eser ,tekirdağ yöresini oynadığıysan tekirdağ yöresinin zorluğunuda bilirsin sende . kürdo arkadaşım benim yorumlarım çekememezliğimde değil rakiblrimiz zaten 2 yerde 2 lisansı vardı bir bingül erdemde birde şişi hem de kızlarının birçoğu halk eğitimdendi ben ne saçmalıyorum ne de haksızlık yapıyorum siz yarışmadamıydınız bilmem ama yalovada yarışmış değilseniz bizim neler hissediklerimizi anlayamazsınız . eser saçma yorumlar yapmıyorum ve artvin yöresine bir kötü lafım yok bunu bilincinde ol . benim zeybek konusundaki yorumun şudur kol hareketlerini dkklarda yukarda tuturak oynamak çok zor biliyorum benim kolay dediğim tarafı ayak figürleri birdaha söylüyorum ne saçmlaıyorum ne de haksızça konuşuyorum rezil olan bir kişi var olacak ise o da bir şeyi bilip bilmeden beni aciz düşürmeye çalışan asıl acizlerdir. benim zorum matadorun tekirdağ ekiblere dandik demesiydi.

  • eser

    “diyarbakır , artvin , ve başta zeybek olmak üzere hareketliliği pek yoktur”bu cümleyi sen kurmuştun ve ben buna cevap olarak yani cevap da demeyelim çünkü eminim sende bi sinirle yazdın bu yazıyı belli yoksa diyarbakır ve artvin çok hareketli oyunlardır.. buna cevap 9olarak saçmalamanın sebebini şu cümlemde açıkladım “artvini hareketliliği olmayan oyunların içine koyduğuna göre pek bi halkoyunları tecrüben ve bilgin yok”… bende düşüncelerimi söyledim yani…ben yalovada şişli halk eğitimde oynayan ekipdeyim gayet mutluyum gururluyum çünkü gerçekten bi emek çalındığını düşünmüyorum yalovada çok sağlam oynadık vermemiz gerekn tavırı verdik oyunları çizgileri düzgün yaptık kostüm ve müziğimiz de çok iyiydi kriteleri tam yerine getirdik.. ama tabi bu benim düşüncem… bundan sonraki yarışmalarda başarılar diğer ekiplerdeki arkadaşlara ama bundan sonra devam edecek grup biz varız aynı temenniyi de sizlerden bekliyorum;)

  • KÜRDO

    yeliz bacım sen ne saçmalıyorsun ben yalovaya da geld,im şişli hemdeki tüm hepsi kardaşımdır.onlar her yerde mükemmeller…neyse ben daha bu gonuşmalara gırmek ıstemıyorum…

  • Yeliz

    asıl sen saçmalıyorsun ben gelmediniz demedim yarışmış değilseniz dedim gözlerinde probem var galiba hem benim zeybeğe lafım yok . bende artık yorum yapmıcam. hem küçük düşürücü söz söylüyorsun hem ağız alışkanlığı olsa gerek bacım diyorsun . eser halimden anladı çoğu yorumlarımı sinirden söyledim sende anla ve hayla sayende yine sinir oldum .

  • kürdo

    tamam yaa kes

  • Yeliz

    sen kes

  • efem_mert

    yaa gelçek ten de tavır var herşey var oyun lar desen harika birlik bera berlik harıka oyna yan lara ve calıstıran ların elıne sahlık
    efem_mert

  • ddıııııtttt…

    O EN BAŞTA KONUŞAN O…… ÇOCUĞUNU DUYUYOMUSUNUZ…ŞEREFSİZ…KİMSİN LAN SEN PİS HERİF…

  • çağla

    hepiniz susun beeeeeeeeeee