Halk Oyunları Sayfamızı Siz de Beğenin


  • Folklor Halk Oyunları

  • Site Haritası

  • Rss facebok twitter



    2010 M.E.B İstanbul İl Yarışması – Kartal Halk Eğitim Merkezi

    Kategori: Yarışma Videoları |
    30 Temmuz 2014
    Video 10 saniye icinde yuklenecektir...
    Reklamı Geç / Skip Ads




    42 Yorum


    1. aykut funda

      92,9 helal olsun.. oynayan arkadaşları tebrik ediyorum. Ancak federasyon hakemlerinin değerlendirdiği bir yarışmada federasyon yönetiminde olan birinin ekibi ancak böyle iteklenirdi..


    2. canan

      yarışmanın birincisi sarıyer trabzon yöresiyle olmalıydı.


    3. nisa

      giriş çok kötü ayrıca bu ekip düzenleme gibi olmuş maşşallah. nasıl bi geneleksel dal bu


    4. hakan

      merhaba arkadaşlar ismim hakan kartal halk eğitim merkezi bitlis ekibinin başıyım.yorumlarınıza saygım var. ama şöyle birdurum var.biz istanbulda yaşıyoruz ve bu yarışma il yarışması.biri gidip trabzndan oyuncu getiriyo birigidip siirtten hazırekip getiriyo birierzurumdan biri diyarbakırdan :)bence bunları tartışmanız gerek. o izlediğiniz ekibin federasyonla alakası yokkende 1997 den beri kendi oynadığım hiçbir istanbul veya bölge yarışmasını elenmedim. yani federasynla ilgisiyok canlar.ha ekibin ufak tepek sarsılmasının sebebinide söyliyim sonsıradaçıkan btliskibi bizim oyunların aynını oynayınca yarışma günü oyun değiştirmek zorunda kaldık hemde hiç oynamadığıız oynu.allaha emanet olun.


    5. .

      hangi ekip trabzondan oyuncu getirmiş merak ettim doğrusu?


    6. berhem

      slm arkadaşlar bende bu ekipten biriyim hakan arkadaşımız doğru söylüo diğer bitlis ekibiyle oyunlar aynı olmasın dedik ve bi oyun koyduk bu oyunuda 2 çalışda hazırlandık.herşeyi iyi bilin ve gelin konuşun burda


    7. songul

      selam arkadaşlar yarışma günü bende canlı izledim ekibleri.gerçekten harikaydılar. özellikle bitlis ekibini kutluyorum harikaydınız arkadaşlar. başarılarınızın devamını diliyorum


    8. serkan çerğooğlu

      bana bakın sayın berhem ve hakan .diğer bitlis dediğiniz ekibin adını bidaha ağzınıza almayın.


    9. serkan çerğooğlu

      arkadaşlar bu yarışmanın sonuncusu hangi ekip olmuştu bilen varmı. bazıları 1 nci olmuşus diyorda onu çözemedim kaçtane 1nci var bu yarışmada


    10. hakan

      serkan diğer bitlise küfürmü ettik canım :) okuma yazman varsa bi oku ne yazmışız diye bi bak :)


    11. hakan

      bizim kimseyle hiçbir sorunumuz yok. serkan senle hiç yok. burda bize yapılan yorumlara cevap evriyoruz ok :)


    12. serkan çerğooğlu

      peki hakanım hangi oyunları oynasaydık


    13. berhem

      oyunların gayet güzeldi sana değiştir diyen yokki serkan biz oyunalrımız aynı olmasın birtanesi değişik olsun dedik bak tıkki sizinde melefanda değişikmiş oyüzden herşeyi yanlış anlama tamam sizi tekrar tebrik ediyorum başarılarının devamınıdiler serkan


    14. selin

      kartalın ekip başı sana diyorum. ne biliyosunda ne konuşuyosun kim getirmiş trabzondan ekip sorarım sana??? tamam doğru siirtten erzurumdan bitlisten çoğu zaman geldi elemanlar ama tranzondan hiç bir zaman eleman gelmedi ekip için.. alın teri, çok çalışmak ve o büyük hoca Selim CİHANOĞLU sayesinde kuruldu o ekip kimsenin çamur atmaya hakkı yok!! hiç kimsenin.. kimse boş boş konuşup yazmasın şurda sinirime gidiyo yaa artık!!


    15. hakan

      slm selin hanım sinirlenmenize gerek yok. sadece sizin yorumlarınıza cevap veriyoruz. :(


    16. selin

      sinirlenmemek elde değil.. ben,arkadaşlarım ve değerli hocam kaç sene emek verdik beraberce.. yapılanalrdan bıkmadan usanmadan inadına 1.likler aldık ama böyle bişey bilmeyip boş boş konuşulunca sinirleniyorum elimde değil! aslnda söylenicek çok şey varda burası uygun değil işte. herkes herşeyi biliyo siz rahat olun ;)


    17. hakan

      selin sen genede kızmamaya çalış. dediğin gibi burası yeri değil. bide şunu diyim hepimiz emek veriyoruz sadece siz değil :) neyse susuyorum.


    18. emrah

      benim anlamadim 11 tane ekib çıkıyor türibinden ses yok bitlis çıkıyor dalamanın biribaşkları tarafından kendini 150 milyona satıp türibinden komut verip ekibin 1 inci olmasına mani oluyor inşaalah kulüplerdede aynısını yapar benim söylememe gerek yok hepimizde kimin yaptırdığını biliyoruz


    19. bilal

      HERKESİN HERŞEYİ BİLMESİNE GEREK YOK HADDLERİNİ BİLMELERİ YETERLİDİR.


    20. seval

      selamlar hakan harika bir oyun sergilemişsiniz arkadaşlar başarılarınızın devamını diliyorum. size ulaşabileceğim bi adresiniz yokmu…


    21. hakan

      slm seval adresimiz var. ama buraya yazamıyoruz sanırım :(


    22. murat

      arkadaşlar adım murat çoğunuz tanır beni bu ekip 2000 de kuruldu o günden beri meydan bizimdir varsa belimizi büken meydan da yapsın adımız gökmeydan
      yok federasyonmuş yok siirten getirmişler bunları geçelim bu ekibin hakkı birdi hakkıyla gidiyo bana orda 1 olacak ekip gösterin bende bidaha bu işi yapmam yarsı olan gocunur böyle buralara falan yazmayın zaten yarışma günü herkes oradaydı


    23. murat

      çok biliyosanız gelin öğretin bitlisizi sizden öğrenelim nisa


    24. imdato

      slm banada öğretin bitlisi :( babanızın hayrına :(


    25. murat şahin

      arkdaşlar hepinizin ayağına sağlık güzel oynamışsınız sizi tabrik ediyorum


    26. ayşe

      Her yarışmanın bir kazanı bir kaybedeni vardır. kaybetmeyi hazmedemeyen katılmasın.kaybedip sanal ortamda çirkinleştiğiniz
      zaman kazanmışmı oluyorsunuz .hayır daha çok küçülüyorsunuz. hem halkoyunu böyle küçük insanların parmaklarında
      çirkinleşecek kadar küçük bir değer değildir.trabzon ekibindeki arkadalşarı selim hocayıda kutlarım. çok güzeldi.kazanan
      bitlisteki arkadaşlarada şaşırmadım onlar dünde aynı bugünde aynıydılar .bunu en çok diğer bitliste oynayan arkadaşların
      bilmesi gerekir.zira birkaç ay önce sizde aynı ekibin içinde değilmiydiniz.kazanan bitlis olduğu için sevinmeniz gerekir
      tabi amacınız aynı kültür adına uğraş vermekse .Hakan sizleri tebrik ederim.başarılarınızın devamını dilerim.ama sanal
      ortamda
      laf ebeliği yapmak seninki gibi değerli bir hocanın öğrencisine yakışmaz.Unutma MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR……


    27. ayşe

      Nisa hanım senide anlamadım.halkoyunu bilgin ortada geleneksel nasıl oynanır bildiğine eminmisin.Bilginiz olmayan konularda yorum yapmanın sizi değersiz kılar .


    28. bilal

      ayşemisin veya her kimsen sanamı kalmış diğer bitlis ekibinde oynayanlar.onlara laf yetiştirmek.kültürü senden öğrenecek değiller.sadece haddini bil ve otur yerine.


    29. ayşe

      bu konuda senle tartışmam bile.kendimi yormam.kültür bilgin ortada.gene de başarılar dilerim sizlere.ama sanal ortamda değil gerçek hayatta.burada insanlara hakaret etmek insanın başarısını değil kendinin inançsızlığını ortaya koyar.halk oyunu gönül ve sevgi işidir.bu işi gerçekten gönülden yapanlara başarılar dilerim.


    30. FERHAT GENÇ

      HEPİNİZ BOS KONUSUYORSUNUZ GEREK YOK SONUÇTA YİNE BİZ BİRİNCİ OLDUK HER ZAMAN Kİ GİBİ AMA HAKAN HOCAMI TEBRİK EDİYORUM 6 MARTA GÖRÜSMEK ÜZERE SAYGILAR VE SEVGİLER HALK OYUNU Bİ CÜMLE İSE BU YARISMA SON NOKTADIR.


    31. barış

      selam bütün halk oyunları seven bütün dost ve arkadaşlara sanalda tartışmak güzel olmadıgını hepimizde biliyoruz degilmi arkadaşlar bu bir yarışmadır kazanmak yada kaybetmek ne var ne yok hepsi yarışma salonunda kalması gerekiyor üzellikle bitlisli arkadaşlarım biz birbirimizi halk oyunuyla tanımıyoruz biz aile dostuyuz lütfen birbirini hiç bir şekil incitmiyelim ve kazanan halk oyunları olsun diyelim yöre ve yöreler fark etmez iyi oyniyan kazınsın diyelim hepini saygıyla selamliyorum


    32. hakan

      Bitlis
      Uzun bir vadidir yemyeşil bağlar
      Elvan elvan tarih kokuyor Bitlis
      Geçit vermez karlı dumanlı dağlar
      Özlemin kalbimi yakıyor Bitlis

      İlimle yoğrulmuş taprağı taşı
      Çok özledim kavim ile kardaşı
      Bunda doğdu gönüllerin güneşi
      Gözleri ufukta bakıyor Bitlis

      Ahlat Adilcevaz Tatvan yöresi
      Gelenek görenek örfü töresi
      Hacılar Suyuyla Maruf Deresi
      Çağlaya çağlaya akıyor Bitlis

      Rahva Ovasıyla hoş yaylaları
      Tarih kadar eski köşk sarayları
      Hüsrev Paşa Rabat Kösür Çayları
      Coşar etrafını yıkıyor Bitlis

      Süphan’la konuşur Dibedan Dağı
      Üçyüzyıllık Müftüzade Konağı
      Kars ile Bitlis’in bir kader bağı
      Ayrılık ruhumu sıkıyor Bitlis

      Yirmiüç asırlık koca kalesi
      Hatırası canlı İskender-Betlis’i
      Yirmidört köprüsü onca camisi
      Nurdan binbir kelam okuyor Bitlis

      Bir tek burda vardır tandır büryanı
      Buranın insanı huri gılmanı
      Terzi kardaş model model kaftanı
      Hedi hedi yavaş dikiyor Bitlis

      Sensin bu yurdumun meşriki tülü
      Gülşensiz gülzarın yokmu bir gülü
      Mevlam güle ram eylemiş bülbülü
      Şeydalar misali şakıyor Bitlis

      Sorarsan SAMİHİ bir garip ozan
      Evliya otağı Nurs ile Hizan
      Fışkırır adeta zeka ve izan
      Nakış nakış mana dokuyor Bitlis

      Abdurrahman Tepe


    33. bilal

      ayşe.yerini söyle gelecem bana biraz kültür dersi verirmisin.zahmet olmazsa.


    34. barış

      selin sen sağa sola sataşma tamam canım sen hangi ekipte oynadın onun savunmasını yap ama insanları rencide etme ayıp yarışma bitti halen tartışmaya devam ediyorsonuz bu henm bizim degerimizi hemde öğrencilerimi çok üzer degilmi korkutmuyalım gençleri varsa bir sorun baştakileri soçluyalım ama gücümüz yetmiyor onlarada herkese başarılar dilerim 6 7 martta herkesi bursaya davet ediyoruz desteginize ihtiyacımız var çünkü istanbul temsilen gidiyoruz tekrar başarılar dilerim


    35. aydın

      merhaba arkadaşlar on yıldır federasyonmu bizi itekliyor her sene derecemiz var ama bir ama iki herşey ortada yada siz yarışmayı izlememişsiniz bizim kimseye ihtiyacımız yok iteklenmeyede ihtiyacımız yok başımızda bu işi bilen iyi bir emekçimiz var biz kazanırızda kaybederizde sonuçta bu bir yarışmadır herkes kazanacak diye bir kayde yok yıllardır biz bu ekiple yarışmalara katılıyoruz düzenleme ekipi olduğunu sizmi fark ettiniz nisa hanım


    36. yılmaz

      sayın halk oyunları camiasının deyerli eyiticileri ve deyerli oyuncularıbugün burdayarışacak tüm ekiplere başarılar dilerim dostluk kazansın gökmeydan halk oyunları


    37. zahit

      kürtçe yorum yapan kısıyı ve o yorumu sıtede yayınlayan sıte yonetıcılerını sıddetle kınıyoruz…umarım hatanızı anlar bırdaha bu kustahlıga goz yummazsınız.TÜRK halk oyunları sitesi güya burası.adı üstünde TÜRK halk oyunları…


    38. Öncelikle yorumu yeni gördüm, direk kınamak yerine haber vermenizi beklerdim. İkinci olarak biz anadolu kültürünü yaşayan bir toplumuz, Türk olmamız itibari ile de Türk kültürü ağır basmaktadır. Oynadığımız her yöre Türk kültürü değildir, anadolu kültürüdür. Bir Diyarbakırlı, bir Hakkarili, bir Vanlı, Bir Rizeli, Bir Artvinli, Bir Trakyalı.. Bu verdiğim örneklerde lazı da var kürdü de göçmeni de abhazası da gürcüsü de kafkası da.. Siteminiz yersiz olmuş kanısındayım.. Kültürler ortak ise dillere takılmamak gerekiyor..

      Tabii şu da var, bu sitenin dili Türkçedir ve anlamadığımız birşeyi orada tutmak yersizdir o ayrı..

      Lütfen halk oyunlarını kültürel olarak düşünelim, ırksal değil..


    39. yasin

      arkadaşlar lütfen kendi aranızda tartışmayın tmm herkezin yöresine kulkurune oynuna saygm sonsuz ama ben bunu biliyorum bitlis oyunu ve oyunları dünyada en güzel oyunlar çeşit olarakta ve zevk olarakta birinici sırada yani bitlis den başkası yalan


    40. abc

      zahitmisin nesin gözüm ırkçılık yapma. türk halk oyunları diye bişeymi var :):) burası siyaset meydanımı. :)) şuanda izlediğin ekibe saygılı ol. ve o gördüğün kostümler doğu anadoludan gemiştir türkle felan alakası yok


    41. büşra

      çok güzel oynamışsınız birinciliğide hak etmişsinizz bu kadar söylüyoumm::):):):başarılarınızın devamını diliyorum


    42. turk oglu turk

      herkese yazıklar olsun dıyorum ve noktayı koyuyorum evırdınız cevırdınız kurt turk sorununa cektınız ve yazıklar olsun halk oyunumu oynuyorsunuz yoksa ırkçılıkmı oynuyonuz verın cevapını hadı cabuk olun bakayım benı delırtmeyın hepınızın kafasını keserım :(((((:(:(:(:(:(:(:(XDXDXDXDXDXDXD



    Bir Cevap Yazın

    E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>