2010 Üni Horonlar Geleneksel – Karadeniz Teknik Üniversitesi

Video 10 saniye icinde yuklenecektir...
Video çalışmıyorsa veya içerik hakkında şikayetleriniz varsa buraya tıklayarak bize bildirebilirsiniz.

Buna da bak

2019 THOF Büyükler Final - Terme Ahmet Ersoy İ.O. GSK - Samsun Yöresi

2019 THOF Büyükler Final – Samsun Terme Ahmet Ersoy İO GSK

2019 Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Büyükler Türkiye Şampiyonası Geleneksel Düzenlemesiz Dal Samsun Terme Halk Oyunları …

13 yorumlar

  1. leose 61 bende trabzonluyum ama sen gözünü açta ktü nün bi şimdiki bide bundan önceki performanslarına bak bence. mill,iyetçil,ğe gerek yok kyü sadece adıyla ve jüride ki trabzonlu dengeszler yüzünden derece alıyo
    . hakkıyla bi halt yaptıkları yok eşşek gibi tepinip duruyorlar horonu ve ktü yü rezil etmekten başka kattıkları bişey yok. ben horon hocasıyım böyle rezil horon görmedm :):):)

  2. Siteyi gezerken aylar önce yapılan yarışmamızın başlığına denk geldim ve yapılan yorumları merak ederek başlığa bakma gereği duydum 🙂 istanbul34 gece gece beni iyi güldürdün teşekkürler 😉
    Kastamonu ekibinin oyununu”müthiş horon” diye nitelendiren bir kişiyle horonu tartışmak doğru olmaz.

    KTÜ Horon Kulübü,Ordu’daki yarışmada otantik kategorisinde alnının akıyla ve kimsenin hakkını yemeden birinci olarak gruptan çıkmıştır,esas tartışılması gereken konu Kastamonu ekibi bu oyunla ikinci olmayı nasıl başarmıştır ? İkinciliği Kastamonu ekibi,Samsun,Rize veya Malatya ekibinden daha mı çok hak etmiştir ? Bunları tartışın arkadaşlar

    Trabzon’dan selamlar..

  3. istanbul34e cevap

    hadi hadi …

  4. hatasız oynayıp 6.olmayı açıklarmısın arkadaşım sen bir.. ?

  5. istanbul34e cevap

    “”finallerde gercekten böyle dalavereler olmuosa orda bu ekibin 85 86 nın üstünde puan alması cok zor”” demişsin..
    Horondan anlamayıp laga luga yapmayın.KTÜ horon ekibi şanlıurfada finalde salonu inletti.Mükemmel hatasız bir oyunla.Ama 6. oldu.Finalde 86 yukarısı alması çok zor dediğin ekibin hakkını yediler 89.24 aldı.Kastamonu o kadar hataya ragmen 88.küsür aldı.
    Aslında seni ciddiye alıp cevap vermemek lazım ama burayı okuyan insanlar görsün diye yazıyorum..
    selamlar…

  6. rizeye bizden de selam dostum, sağolsunlar tulum ile horona doyurdular bizi kocaeliden kalkıp geldiğime değdi:)

  7. rizenin hakkını yiyen jürileri Allah top etsin diyorummm.bizm ekibe selaaammmm seneyede üçüncüyüz işşalllaaaaaa:))))

  8. bu arada arkadaşlar inönünün videosu var mı ?

  9. bence yarışmanın en ii ekibi inönü ve ktüydü yöreyi gerçek anlamda temsil ettiler inönünün hakkını yediler kastamonuya gelince ii sayılırlardı ama yöreyi temsil etmiyorlardı bu hakemlerin horon anlayışını sorgulamak lazım

  10. dostum, herkesin günahı boynuna oralarını 2.plana at oynanan oyuna bi bak derimm…kastamonuyu 1.yaptıysan eğer tarafsız düşünemediğine kanaat getiririm, onlara kadar daha orada 19 mayıs ve inönü vardı ama yarışma işte…o yüzden boş yere tartışmayalım sonuçta zaten öyle veya böyle o oyunla finale çıktılar başarılar diliyorum tekrar…

  11. asıl katünün oyununa horon dıyenın ben oyun anlayısından şüphe duyarım.artık bariz bir şekilde belli katüyü gönderıyorlar.o ekip 87 nın uzerınde alamazdı.o yarısmanın sonucu kastamonu 1 rize 2 inönü3.katünün 3 te adı bıle gecmezdı.her sene bazı dalaverelerle finale gönderılmesını kınıyoruzzzz.yeter artık kımsenın hakkını yemeyin.

  12. oynayan ekiplerin içinde en iyi tavır ktü deydi…en iyi ekiplerdir değillerdir orası tartışılır en azından kötünün iyisiydiler yarışmada…ayrıca kastamonuya harika demene bir anlam veremedim herhalde horonla ilgili pek fazla bilgin yok?neyse bu saatten sonra önemi de yok zaten finalistler belli hepsine başarılar zeybek hükümdarlığını bitirin artık şu finalde:)

  13. bu ekip nasıl birinci olabilir ben anlayamadım.9 kişiyle düz bi cizgide bile oynamayı becerememiş türlü sahne hatalarıyla oynanan bi oyun..bütün gösteri boyunca en sagdaki oyuncuyla en soldaki oyuncunun durdugu yerlere bak.bu mu birinci olcakta horon grubunu türkiye finalinde temsil edicek.yazık bütün harcanan emeklere her sene katüyü yollamak için ellerinden geleni yapıyolar.3 senedir üçüncü olan rize üniversitesine yapılan haksızlıgı kınıyorum.kastamonuyuda ayrıca oynadıgı harika oyundan dolayı tebrik ediyorum ve finallerde onlara basarılar diliyorum.eger finallerde gercekten böyle dalavereler olmuosa orda bu ekibin 85 86 nın üstünde puan alması cok zor..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir