2011 MEB Yalova Grup – Ali Osman Sönmez Tek ve End Mes. Lisesi

Video 10 saniye icinde yuklenecektir...
Video çalışmıyorsa veya içerik hakkında şikayetleriniz varsa buraya tıklayarak bize bildirebilirsiniz.

Buna da bak

2019 THOF Büyükler Final - Terme Ahmet Ersoy İ.O. GSK - Samsun Yöresi

2019 THOF Büyükler Final – Samsun Terme Ahmet Ersoy İO GSK

2019 Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Büyükler Türkiye Şampiyonası Geleneksel Düzenlemesiz Dal Samsun Terme Halk Oyunları …

42 yorumlar

  1. Halk oyunları sayesinde aşkımı buldum

  2. 🙂 bu senede Hürriyet şampiyon olacak göreceksiniz 🙂

  3. arkadaşım bizller yaptığımız işleri nispet olsun diye yapmıyoruz.her ne kadar rakipte olsak sonuçta aynı sevdaya gönül vermiş kişieriz.bu ekip ilde rakip tanımadan bölgede gözünü yummadan finallerde yaşadığı kötü şeylere karşı yılmadan bugünlere geldi.kaçınız bu ekibe ait bi adet yarışma görüntüsü gördü acaba sorarım sizlere.bnu video dahi biz ve bursalı arkadaşlarımızın dışında bi kişi tarafından buraya konulmuştur.bu kadar merak ediyosanız arkadaşlar Ali Osman Sönmez Lisesinde halkoyunlarının bitmesini bekliceksiniz.o zaman bütün iller bölgeler finaller heryere koıyulacaktır.çok sözler dönmüş burda birbirlerine laf atanlar falan çok olmuş gördüğüm kadarıyla.arkadaşlar halkoyunları camiasının çok iyi bildiği gibi bu seneki bölgede 2 sene önceki çanakkale bölgesi gibi oldu.hatırlatırım sizlere bursa ilini finalde bu ekip temsil etmişti.ve yine tarih tekerrür etti aynısı oldu.uzun lafın kısası.ekip olarak bizler sahnede rakip olarak yarıştıuğımız bi çok kişiyle şimdi kardeş gibiyiz.hatta ve hatta tek rakip görülen tophane lisesinin eğitmeniyle abi kardeş gibiyiz hepimiz.böyle şeylere gerek yokt bence.dediğim gibi tekrar yinbeliyorum.bu ekibe ait videolar istiyosanız bu ekibin bitmesini bekliceksiniz arkadaşlar.o zaman bütün yarışma görüntüleri heryere koyulacaktır emin olun.saygılarımla….

  4. bu ne bea :)yorumlar ne böle güzel ekip hakemler asnlamıo ha sen keşke hakem olsaydın afedersin ama oluncada kmin tarafını tutacağın belli 🙂

  5. yeter işte en büyük osman 😀

  6. oyun isimlerini yazabilirmisiniz tebrikler çok güzel olmuş:D

  7. Ya tamam bölge yarışması videosu ortada ona bir şey demiyorum zaten ben sadece senden il yarışması videosunu istiyorum.Ki ben bu arada tophaneli değilim zaten Ben ATATÜRK LİSESİ mezunuyum.Tophanenin videosunu izledim ama sizinkini izleyemedim.Bu yüzden en başında videoyu istedim ama sen muhabbeti başka yere çektin ben de gördüklerimi söyledim.Zaten ben dansçı arkadaşların (hem tophaneli hemde ali osman sönmezli) performanslarına da bir şey demedim.Ne olursa olsun ister hata yapsın ister yapmasın bu işe emek vermişler derslerinden işlerinden fedekarlık yapmışlar.Ama juri konusunda aynı şeyi söyleyemiyeceğim.Bu yüzdende haklı olduğunu düşünüyorsan videoyu buraya veya başka bir video ekleme sitesine ekle eklemessen bile video benim elime geçince zaten ekleyeceğim.

  8. Ben sadece a.o.s le gurur duyuyorum baska da söyliyicek bir lafım yok !
    hata biz yaptıkta siz kusursuzmu oynadınız lütfen kendınızı bu kadar düşürmeyin. 5 yıldır bu Böyle arkadaşım Ali osman sönmez !
    daha dil uzatmayın videoda ortada !

  9. Ki bu arada a.o.s istersen bir ekibe veya kuruma veya her hangibir yere ”müziklerimiz figürlerimiz vs. şeyler çalındığı için !” gibi ifadelerde bulunurken bir kere daha ddüşün istersen.Çünki bu şekilde ithamlarda bulunmaya hakkın yok ki zaten bu ifadeleri kullanırken ali osman sönmez meslek lisesi adına konuştuğuna dikkatini çekmek isterim!!!!

  10. A.O.S ÇALINDIĞI İÇİN Mİ O KADAR HATAYI GÖRMEYEN JURİNİN PUANINIZI NASIL FAZLA FAZLA VERDİĞİNİ GÖSTERMEMEK İÇİN Mİ? BU ARADA GÜLME KONUSUNDADA BİR ŞEYLERİ ÇOK İYİ ÖĞRENDİĞİNİZ İÇİNDİR AMA O ŞEYLERİN SAHNEDEKİ PERFORMANSLA İLGİLİ OLDUĞUNU ŞÜPHELİYİM!!!!

  11. A.O.S ÇALINDIĞI İÇİN Mİ O KADAR HATAYI GÖRMEYEN JURİNİN PUANINIZI NASIL FAZLA FAZLA VERDİĞİNİ GÖSTERMEMEK İÇİN Mİ? BU ARADA GÜLME KONUSUNDADA BİR ŞEYLERİ ÇOK İYİ ÖĞRENDİĞİNİZ İÇİNDİR AMA O ŞEYLERİN SAHNEDEKİ PERFORMANSLA İLGİLİ OLDUĞUNU ŞÜPHELİYİM!!!!

  12. kostak ali efe

    en başından itibaren tüm yorumları okudum.. iki tarafı da tanımam, münasebetim bulunmaz.. yalnızca Ali Osman Sönmez Tek. ve End. Meslek Lisesi’nin görüntülerini izledim ve helâlinden beğenmiş idim.. ancak o sahnede kültürü dirilten, tribündeki seyircinin yüreğini titreten oyuncuların, burada bu tarz gereksiz ve edepsiz yorumlar yazan genç arkadaşlarla aynı kişiler olduğunu düşünmek beni üzdü.. tamam, ilk yorumu yazan arkadaş baştan kural hatası yaparak usûlsüz bir eleştiride bulunmuş; ama ona karşı savunmanızı bu şekilde “kuru kalabalık” ile yapmanız ne kadar doğru? hele ki ilerleyen kısımlarda “lan”lı hitaplar ve “top” kelimesine vurguların başlamasıyla durum iyice tatsızlaşıyor..

    haklıyken haksız duruma düşmeyin kardeşim.. sadece başarılarınızla övünün, sizi bilen öyle bilsin..

  13. Kızıl Efe bısey anlamadıgımız Icın Senedır bız Guluyoz baskaları aglıyo demı bıde anlasak 😀

  14. çaka helal sana kzıl efe neden koymuyoruz biliyomusunuz ! müziklerimiz figürlerimiz vs. şeyler çalındığı için !

  15. arkadaşlar burda dönen konuşmalar biraz ağır olmuş.her ne olursa olsun iki ekibinde birbirlerine saygılı olması gerekir.orda emek var herşeyden önemli olan.birinci olunmuş olunmamış bunun önemi yok.her yarışma sonunda bu tarz kelimeler camiamızı ve kültürümüzü zedeler.sen çıktın ben çıktım bunlar kötü laflar.evet aliosman sönmez 5 senedir birinci olmuştur.bunu herkes kabul etmek zorundadır.biz hiç bi zaman başkasının emeğine saygısızlık yapmadık yapmayız.tophaneli arkadaşlar.kelimeleriniz bazı zaman kırıcı oluyo bu açık.şunu bilin ki bu camianın çocuklarıyız.aynı şehrin yetiştirdiği adamlarız.ve en azından hiç bilmeyenimiz 4 5 yarışma görmüştür.bu tarz amatörce düşüncelere girmeyelim lütfen.kimse kimseye laf dalaşında bulunmasın.bunların gereği yok bence.orada görevlendirilmiş insanlar oturuyor ve bu işi biliyor.bilmese orda oturmaz.onun için hiç konuşmaya gerek olmayan şeyler bunlar.tekrar tekrar aliosman sönmezi tebrik ediyorum.abilerinizin size bıraktığı bayrağı en güzel şekilde aldınız ve yükseltmeye devam ediyosunuz.daha nice başarılar görürsünüz inşallah.tophane halk dansları ekibinede yürekten saygı duyuyorum.yüreklerinize emeklerinize sağlık arkadaşlar.biz dayanışma içinde durdukça kimse bursaya oyunumuza laf sölüyemez.saygılarımla…bz..

  16. Hem bu arada Mam adlı kişi gelenekselde kafana göre düzen hazırlayamassın bir şeyden anlamadığın burdan belli

  17. Ali Osman Sönmezli arkadaşlar il yarışmasınında videosunu niye koymuyorlar????

  18. Müziği bile bir başka a.o.s in
    VEDAT PLANI <3 Seviyorum sizi Hocam.. Başarılarımızın Devamını Dilerim. 🙂

  19. Ahanda İmana Geldı 😀

  20. yörük kızı

    bu ekibe kimsenin laf söylemeye hakkı yok herkes herşeyi biliyo kim iyi kim kötü ben ekibim ile gurur duyuyorum dört sene boyunca bu ekipte onyadım en iyi şekilde okulumuzu ve bursayı temsil ettik vee 5. kez bursa birincisi olmaktan da ayrı bi gurur duyuyorum

  21. tophaneli ala konuşşur sen beya sana çakan çakmış arkasından ben amileyim diye bağırırısın sakin beeeeeeeeeee

  22. arkadaşlar kusura bakmayın özür diliyoruz finalde başarılarınızın devamını bekliyoruz …

  23. arkadaşlar kusura bakmayın özür diliyoruz finalde başarılarınızın devamını bekliyoruz …

  24. TOPhaneli arkadaşım samimi soyluyorum sıze acımıstım ama ama yıne yanıldım acımaya gerek yokmus once oynamayı ogrenınde gelın Bız Alı Osman Sonmezn farkını heryerde gosterdık 8 erkek kafamıza gore kareografi hazırlayıp Bursa da İzmir-Geleneksel oynayarak kupa kaldırdık hala neyın mucadelesını verıyon anlamadım bı gecede kupa kaldıran bır ekıp 1 ayda neler yapar sen dusun .

  25. Ne sacmalıosun sen TOPhaneden olduğun belli.
    Bi türlü kabullenemediniz ya sönmez kadar iyi değilsiniz işte ! 😉

  26. RECEP VE EGEMEN

    lan TOPhaneli… 5 senedir sizn yapamadıgınız yapıoruz gurur duyacagınza sacma sacma yorumlar yapıosunz.. yok jüri tuttu bilmem ne yaptı bu tur fasafisolarlada kendinizi avutuyorsunz işte.. sadece guluyrz size.. 😀 RECEP VE EGEMEN 😀

  27. recep ve egemen

    lan TOPhanelii… 5 senedir sizin yapamadıgınız yapıoruz die gururuna yedirememiş olabilirsin.jüriye göre bişi yok iyi olanı herkez blio zatn. sizdee böylee fasafisolarlaa kendinizi avutuyosunuz 😀 (recep ve egemen) 😀

  28. “fanatik bursalı diyor ki:
    21 Mart 2011, 16:18
    Bu ekibe 92 puan veren hakem halkoyunlarından anlamıyor demektir yazıklar olsun,thof neden dağıldı şimdi daha iyi anlaşılıyor,bu ekibin bursa oyunlarıyla uzaktan yakından alakası yok arkadaşlar,hakem diye oturan vatandaşları aptal yerine koymuşlar onlarda aptallığı kabul etmişler.bu tür ekipler güzel ama 19 mayıs için,halkoyunları kimlerin eline kaldı yazık ya gerçekten çok yazık……”

    Diyen arkadaşım, sen çok biliyorsun ve o yüzden bu ekip 5 senedir Bursa 1.si 4 Senedir Grup 1.si sen kendi çapında konuş orda belki sesini duyan olur 🙂 ayrıca hangi hakem neden bu ekibe 92 verdiğinide biliyor. Bizim farkımızda bu Bursa yı böyle oynarız. Türkiye’de hiç bir ekibin yapamadığını yaparız. Hakkımızla Kazandık. Sen istediğini söylesen ne fayda…

    Oyunu izlerken, oynarken yaşadığım heyecanı bir daha yaşadım. 🙂 Ne güzel duygudur bu :)))

  29. BeşBeşBeşBeşBeşBeşBeş

    Evet bay tophaneLi, alnınızın teriyle oynadınız o yuzden biRinci olamadınız. Bu 5. senemiz hala ne diye bize Rakip çıkabiliyosunuz anlamıyorum. Sen sizin yarışma videonuzu izlemedin herhalde. Ekip karsında ve sen hala jüri tutmaktan bahSediyosun ne denebilir ki bu durumda sizin gibilere 🙂

  30. 5 sene nsl üst üste birinci oluyolar. bizde juri tutsak bizde 5 sene üst üste birinci olrdk.biz anlımızın teriyle oynadık juri tutmadık sönmez gibi.bizim yüreyimiz var ortaya vuracak .

  31. fanatık bursalı bu ekıp 29 mayıs gosterı ekıbı gıbsınız demıssın madem ole gosterı ekıbı 1. oluyosa bıde bızım yarısmaya hazırlandıgımızı dusun artık sahneye cıkmaz kımse her halde 😀

  32. ekip gayet iyi arkadaşlar 1-2 el kol uyumunu hallederseniz finalde çok iş yaparsınız bence. 1-2 sahne dengesi dikkat edilecek yer var gibi ama bu sene bu ekip ilk 3ü kesin görür. 1 olursada kimse şaşırmasın

  33. Sen Bursa oyunlarından ne anlıyosunda böyle yorum yapabiliyosun. Sen kimsinde 5 senedir Bursa 1.si 4 senedir bölgede Bursayı 1. yapan bir ekip hakkında böyle konusabiliyosun. Sen bu ekibin ne kadar calıstığını ne kadar ter dökülerek buralara geldiğini bilir misin.. Öyle klavye delikanlılığı yaparak atıp tutmak kolay tabi. Ama gerci her topluluk rakipleri elestirenleri bir zıttı oldugu sürece her zaman 1. ligini yeniler ve gündemde kalır. Senin gibi seviyesizce elestirenler olduğu sürece bizim işimiz cok daha kolay 🙂

  34. sen ne dediğini zannediyosun ne anlıyosunda oyundan 5 senedir Bursa 1.si olan 4 senedir bölgede Bursayı 1. cıkaran bir ekip hakkında böyle konusabiliyosun. Nasıl emek veriliyoda bunlar oluyo. Klavye delikanlılığı yaparak atıp tutmak kolay tabi.. Gerci her büyük basarının arkasından cekemeyenler olur. Aslında buda bizim işimize gelir.. Sonucta her topluluk rakibi, elestirenleri oldugu sürece 1. olur. Sen ve senin gibi seviyesizce elestirenler olduğu sürece biz hep 1. oluruz. Tesekkür ederizz 🙂

  35. sönmeze laf atmak çekemeyenlerin işidir sönmez kendini sahnede gösterir sizde burada böle sözlerle:) siz laf söylemeye devem edin onlar yoluna başarılarla devam etsin:)
    sönmezi tebrik eder finalde başarılar dilerm..

  36. fanatik bursalıymıs hadı ordan ılk once mazısı basarılarla dolu olan Ali Osman Sönmeze Destek ol ondan sonra bursasporu desteklersın bu ekıp rekortmen bır ekıp bursada 5 gruplarda 4 kez ust uste sampıyon olmus ekıp gurur duyacagınıza laf atıyonuz yazıklar olsun size 5 sene uste uste sampıyon olduk Bursanın kralı olduk . . .tanıdık geldı mı? 🙂

  37. fanatik bursalı sen halk oyunlarından anlıyomusun eğer anlasaydın o laf attığın ekibin 5 sene üst üste bölge ve il birincisi olduğunuda bilirdin hiç laf atıpta geriye çekilmek gibi bi davranış yapma senin karşında ali osman sönmez var bilmem anlatabildim mi

  38. jüriler anlamıo sen anlıon hee.. helal sana o hakemlerin yerinde senn olman lazımmıs o zamn. :))

  39. arkadaşlar bende ordaydım süperdi:D

  40. ne dion sen bea heyy

  41. fanatik bursalı

    Bu ekibe 92 puan veren hakem halkoyunlarından anlamıyor demektir yazıklar olsun,thof neden dağıldı şimdi daha iyi anlaşılıyor,bu ekibin bursa oyunlarıyla uzaktan yakından alakası yok arkadaşlar,hakem diye oturan vatandaşları aptal yerine koymuşlar onlarda aptallığı kabul etmişler.bu tür ekipler güzel ama 19 mayıs için,halkoyunları kimlerin eline kaldı yazık ya gerçekten çok yazık……

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir