2009 Vaksa İstanbul – Yalova TUFAG

Video 10 saniye icinde yuklenecektir...
Video çalışmıyorsa veya içerik hakkında şikayetleriniz varsa buraya tıklayarak bize bildirebilirsiniz.

Buna da bak

2019 THOF Büyükler Final - Terme Ahmet Ersoy İ.O. GSK - Samsun Yöresi

2019 THOF Büyükler Final – Samsun Terme Ahmet Ersoy İO GSK

2019 Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Büyükler Türkiye Şampiyonası Geleneksel Düzenlemesiz Dal Samsun Terme Halk Oyunları …

28 yorumlar

  1. Evt 1.lik hakkımızdı ben tufag ekibindeyim ama kısmet. biz emeğimzle yaptık ama sonuç bu bundanda memnunuz

  2. nedemek her zaman zigoş bır sorun oldu zaman sorabilirsın zigoş

  3. çok saolasın hayko.

  4. zigoş ağır zeybeğın adı fetıye zeybeği

  5. bune gawga yaa tam tufag sewıor olabilir ısmail ama oo yerden yere wurmadı sadece hakların alın terlerının yendını açıklamak ıstedı sadece tufag için değil bussuru grublar war ama bu sene böle olmuş ismailde böle tufag ornek wermiş sewıo olabilir tufag grubunu bunda bş yok anladım kadarıyla ismail sadece sewior tufag oynayıp bş yapmamış sadece gzl bır grub gzl bır dernek oldunu kasttetti

  6. arkadaşlar oynanan ağır zeybeğin ismi ne acaba?

  7. ne alınıosun ki sana kafasız diyenmi var.eğer kafan varsa gocunma olur mu:D

  8. hakaret etme arkadaşım.. kafasız senin babandır..

  9. ALLAH AŞKINA TUFAG VE ÜSTÜNDÜKLERİ DEDİĞİNİZ EKİPLER HANGİSİİİİ.BEN TUFAG SEVENİM.NE O EKİPTENİM NEDE YALOVAAA.BUNU O KAFANIZA SOKUN TABİ VARSA.HANGİ EKİBİ YERDEN YERE VURMUŞUM.AMA ESAS SABIRLA İZMİRİ BEKLİYORUM.İŞTE OZAMAN VURCAMM.

  10. ismail can’t touch this.. şaka şaka da ben de baktım yorumlarınıza zeytinin dediği kadar varsınız. Tufag ve altındakilere övgüler.. Tufag ve üstündekileri ise yerden yere vurmuşsunuz.. 🙂 tamam taraflı olabilirsiniz bunda sorun yok bence.. ama tarafsız olduğunuzu ima etmeyin.. yani bir tufaglı olarak videoların altına yorum yapıyorsunuz.. doğru mu?

  11. zeytinmisn neysen artık tufağın üstünde ekip derken kimlerden bahsediyosun ki sen.her yıl değişmeyen ilk üçten mi.iyi oldukları için derece alıyolar zaten emin ol.sen uyu evladım.diğer ekipler ter dökmüş kimin umrunda acaba.burda söz konusu olan sadece tufag değil.her ekip için aynı şey geçerli.benim onları beğenmem ayrı bişey.görüyorumki sen daha vahim durumdasın.ben fındık içi kadar anlamıyorum belki ama sen incirin çekirdeği gibisin.

  12. çok güzel oynamışlar tebrik ediyorum

  13. belki tufağın üstündki tüm ekipleri yerden yere vurup tufag ve altındakileri beğenmesinden olabilir. Üstelik bu işten fındık içi kadar anlamadığı belli.. takıl sen iso..

  14. evet bencede bu abiyi neden bu akdar merak ettınız kı doruyu sölerdı abimizz bende katılıorum illa yonetıcı wb. olmak değil bunu seyırcıde görebilir cunku biz gzl bir muhteşem grubun 6 yapılması fınale kalamaması … anlıyabilirler seyırcılerde

  15. valla yalovada yaşasaydım gidipte tufagta görevli olmak isterdim.oyuncu olcak yaşı geçtim.niye bukadar çok merak ediyosunuz beni.doğruyu söz geriyo galiba milleti:D:D

  16. CAN ŞUNU KAFANA SOK BEN OYUNCU FALAN DEĞİLİM.AMA DOĞRULARI GÖREBİLİYORUM.SENDE GÖR VE YERİNDE YORUM YAP YOK ORDANMI YOK BURDANMI DEYİP DURACAĞNA.

  17. arkadaslar elınıze ayagınıza saglık cok guzel oynamıssınız. koreografide bır odkar guzel. sonucunuz ıyı olmams ama bu ekıp ılk uce gırmelıydı bence.

  18. harbiden bu ismail kidmir ya tüm yorumlarda var 2005 ten beri takip ediyomuş sanki 50 yıldır işin içindeymiş gibi vurgulayıp duruyo

  19. sen kimsin ismail jüri misin? hakem mi? dansçı mı? yönetici mi? halkl oyunlarının neresindesin? yoksa izleyici mi yoksa mikser mi?

  20. ismail hangi dernekteydin sen? tufag mı yoksa?

  21. gerçekden güzel bır kuruluş güzel bır grub… yıllardır çok ii bir tutum içinde çalışıp elınden gelenı yapıyorlar ama nedense bu cocukların emeklerı boşa gıdıyor neden böle bişi oluyor 1. liğe tufag yakışıyordu bence 1. olan gurubda sıkıldık izlemekden ama bunları serederken coşkulu serettık uyum guluşler duruşlar muhteşemdıı ama neden böle oluyor anlamıyorum emeklerıneze sağlık tufag 1. olmasanızda siz bizim GONULLERIMIZIN BIRINCISISINIZ

  22. cihat bey bu ekip için söylediğiniz bütün güzel sözlere katılıyorum.fakat geçici başarılar demişsiniz ya böyle sonuçlarla bu gençleri üzmemek lazım ama dimi.herkes gecelere kadar çalışıp ter döküyor.ki ben biliyorum birçok ekip yarışmadan önce bu sahneye gelip prova alma imkanı buldular.yalovanın böyle imkanı olduğunu sanmıyorum.buna rağmen harikalar.daha başka ne diyim.

  23. Cihat Benakay

    Değerli Tufag lı kardeşlerim. Önemli olan geçci başarılar değil, istikrarlı bir çizgi tutturmak.

    Tufag gencecik çocuklarıyla yıllardır Vaksa’da çok istikrarlı bir başarı gösteriyor. Türkiye 1.liği, ikinciliği, üçüncülüğü olan bir ekipten bahsediyoruz ve 2005 den bu yana (benim izleyebildiğim yıllardan bahsediyorum).. Maslak TİM’deki Gala’da ve Ankarada’ki Gala’da da duruşlarını, mütevazi tavırlarını birebir izleme fırsatını da bulmuştum.

    Güzel bir üretim sergiliyorsunuz. Hepinizi tebrik ediyorum..

  24. emege yazik demekten baska bisi demek istemiyorum . isterlerse begenmesinler ama tufag cizgisinden sapmayacaktir. folklor budur .

  25. 2005ten beri takip ediyorum bu yarışmayı son 3yıldır bir art niyet arıyorum artık.bu kadar insan halk oyunlarına gönül vermiş ve ayakta tutmaya çalışıyolar.bu gençlerin emeğinin karşılığını verin yaaa.siz böyle bir ekibe derece vermezseniz kime verceksiniz.ne kusur buldunuz çok merak ediyorum.her izlediğimde bi okadar daha üzülüyorum.yanlış yoldasınız.

  26. diyecek bişe bulamıyorum artık pes yani

  27. halk oyunlarının geleceği ile ilgili karamsarlığa kapıldım.bu işin uzmanları halk oyunlarına sahip çıkmazsa kim çıkacak.
    kültürümüzün yozlaştırılmasına lütfen izin vermeyin,herşeye rahmen kültürümüze sahip çıkmaya halk oyunları oynamaya devam edeceğiz

  28. bu ekibi nasıl 5.yaparsınız ya.bu kadar hareketli bu kadar sıcak bir ekip bunu haketmedi.emeklere yazık.hersene bu organizasyona katılıyorum görüyorumki alın teri hiçe sayılıyor.onlar sahnede oynarken ben yerimde duramadım.nasıl vicdanınız rahat anlamıyorum.1.yaptığınız ekipte hiç bir uyum göremedim.yöreleri çok hareketli olmasına rağmen kendileri okadar sıcak değillerdi.heycanlarına veriyorum fakat bunlar göz önünde bulundurulmalı puanlamada.kimsenin hakkını yemeyin lütfen.gerçekleri görün biraz.siyaset gibi menfaatleri karıştırmayın böyle güzel şeylere.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir